Окрім оригінальних масел (Mercedes, VW, Toyota, Nissan, Subaru, Lexus тощо), рекомендованих виробником автомобіля за замовчуванням є безліч світових виробників, які класифікують свою продукцію за загальноприйнятими стандартами API (Американський Інститут Нафти) до бензинових двигунів залежно від типу та року випуску автомобіля. Наприклад, бензинові двигуни: API SF, API SG, API SH, API SJ, API SL, API SM, API SN. Також дизельні: API CG-4, API CH-4, API CI-4, API CI-4 PLUS, API CJ-4.
Для позначення стандартів робочих характеристик API використовують такі скорочення, як API SF і API CG:
• перша літера – тип двигуна, де S – бензиновий, C – дизельний;
• друга літера - показник робочих характеристик: що нижчий рівень, то вище літера в алфавіті.
Крім API існують АСЕА (Асоціація європейських автовиробників) для визначення специфікації, заснованих на випробуваннях, які проводилися на двигунах європейських автовиробників.
Класифікацію масел ACEA ухвалили у 1991 р. Асоціацією Європейських Виробників Автомобілів. Варто зазначити, що вимоги європейських стандартів щодо якості моторних масел набагато вищі, ніж американські. Таким чином, класифікація за АСЕА надає більше інформації і дозволяє максимально точно визначити масло, згідно з двигуном автомобіля.
Для бензинових двигунів - A1, A2, A3, А5.
Для дизельних двигунів до 2,5 - B1, B2, B3, B4, B5 Для бензинових та дизельних двигунів з нейтралізаторами відпрацьованих газів С1, С2, С3.С4.С5.
Для дизельних двигунів понад 2,5 літри (вантажних автомобілів) E1, E2, E3, E4, E5.E6.E7.
А також ще один стандарт ILSAC (International Lubricant Standartization and Approval Committee) – це Міжнародний Комітет з Стандартизації та Апробації Моторних Масел. Його створили за ініціативою Американською Асоціацією Виробників Автомобілів (ААМА) та Японською Асоціацією Виробників Автомобілів (JAMA). Сьогодні офіційно пройшли стандартизацію 5 категорій ILSAC – ILSAC GF-1, GF-2, GF-3, GF-4, GF-5.
Крім цих міжнародних стандартів, виробники масел прописують допуски відповідності з автовиробниками під конкретний тип двигуна. Тому при придбанні продукту необхідно переконатися, що він має певний допуск та специфікацію.